La Raposa

Sobro nós

¡Bienllegaxs a la nuesa cervecería y hamburguesería vegano nel encantador cascu antiguu d’Uviéu! Ye pa nos un arguyu ufiertar una esperiencia gastronómica única y amigable colos
animales

El nuesu menú ta diseñáu para satisfaer les tos necesidaes veganas y ensin gluten, con una amplia selección de deliciosos platos, destacando les nueses hamburgueses, cruxientes pataques, esquisites croquetes y auténticos tequeños.

Utilizamos ingredientes frescos y d’alta calidá pa algamar un sabor escepcional en cada taragañu. Esfruta d’una cerveza artesanal curioso escoyida mientres te allantes cola nuesa cocina vegano, y
somórguiate na atmósfera atopadiza del nuesu establecimientu nel coral de la ciudá. ¡Esperámoste colos brazos abiertos!

La Raposa

Sobre nosotrxs

¡Bienvenidx a nuestra cervecería y restaurante vegano en el encantador casco antiguo de Oviedo! Nos enorgullece ofrecerte una experiencia gastronómica única y amigable con los animales.

Nuestro menú está diseñado para satisfacer tus necesidades veganas y sin gluten, con una amplia selección de deliciosos platos, destacando nuestras jugosas hamburguesas, crujientes patatas, exquisitas croquetas y auténticos tequeños.

Utilizamos ingredientes frescos y de alta calidad para garantizar un sabor excepcional en cada bocado. Disfruta de una cerveza artesanal cuidadosamente seleccionada mientras te deleitas con nuestra cocina vegana, y sumérgete en la atmósfera acogedora de nuestro establecimiento en el corazón de la ciudad. ¡Te esperamos con los brazos abiertos!

La Marikotaberna

La Raposa ye una marikotaberna. Nesti espaciu nun toleramos la homofobia, la transfobia, el machismu nin el racismu.

Vegan Bar

Tola carta y toles bébores que sirvimos en La Raposa son veganes. Creyemos nun mundiu antiespecista ya inclusivu.

Oficialidá

Toles nueses publicaciones tan escrites n’asturianu. Si nun entiendes lo que pon, avísanos y echaremoste un gavitu.

La Raposa

Les persones más guapes tan na militancia!

Toles persones que trabayaron, trabayamos y trabayarán en La Raposa vienen de la militancia política y asociativa d’izquierdes. La conciencia social ye una parte perimportante pa nos a la hora de facer medrar La Raposa y na relación con la xente qu’axúntase nel local.

La Raposa

Contáutanos

Cai Carpio 8, 33009 Uviéu, Asturies

8 + 7 =